2015. március 25., szerda

Fitti brassói füstölt tofuval

Fitti brassói füstölt tofuval és zsírszegény wokban sült krumplival. Egyszerűen elkészíthető, nagyon finom brassói hús nélkül.

Fitti brassói füstölt tofuval és wokban sült krumplival
Elárulok neked egy titkot: Ez a brassói legalább annyira finom, mint amilyen gusztán a képen kinéz!

Nem véletlen, hogy ez a vega, egész pontosan vegán brassói az egyik kedvenc ételem. És nem csak az enyém. A húsimádók is nagyon szeretik!

Magát a brassóit 15 perc alatt elkészítheted, ha előre megfőzöd a krumplit. Ezzel az egyszerű brassói recepttel villámgyors ebédet készíthetsz hétköznapokon, de akár hétvégén is. 

A húsmentes fogások nagyon fontos szerepet játszanak abban, hogy tehermentesítsd a szervezetedet. Ezért amikor csak teheted, válassz tápláló, diétásan elkészített húsmentes ételeket!

A pirított füstölt tofuval egyszerűen isteni a brassói, próbáld ki Te is!

Hozzávalók a füstölt tofus brassóihoz

  • 1 füstölt tofu (30 dkg/3-4 adag)
  • 20-25 dkg burgonya/fő
  • 5 gerezd fokhagyma
  • só, bors
  • pirospaprika
  • olívaolaj
  • kókuszzsír
  • (szezámmag)

Füstölt tofus brassói elkészítése

    1. A burgonyát héjában megfőzzük. 
    2. A tofut és a héjában főtt burgonyát (héjastól) felkockázzuk, majd kevés kókuszzsíron elkezdjük az egészet pirítani.
    3. A fokhagymát apróra vágjuk, és amikor már majdnem megpirult a tofu és a krumpli, hozzáadjuk a brassóihoz. Sózzuk, borsozzuk.
    4. Ha készen vagyunk a pirítással, akkor a brassóit levesszük a tűzről. Olívaolajat öntünk rá, majd megszórjuk pirospaprikával és jól összerázzuk az egészet.
    5. Ha szereted a szezámmagot, akkor a fokhagymával együtt adj a brassóihoz ízlés szerint szezámmagot is!

    Fitti tipp - Mivel fogyaszd a füstölt tofus brassóit?

    Készíts a fitti tofus brassóihoz friss salátát! Minél nagyobb az adag, annál jobb!